خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۳۴۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال کسب خبر از انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری ازیک استان همجوار، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی، موقعیت این خودرو را در یکی از محور‌های فرعی شهرستان شناسایی و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این ارتباط مقدار ۱۶ کیلو گرم مواد مخدر تریاک از داخل خودرو کشف و تعداد دو متهم نیز دستگیر شدند که با تشکیل پرونده هر دو قاچاقچی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه گفت: مواد مخدر یک پدیده شوم و مرگبار است که اساس و بنیاد خانواده‌ها را در معرض نابودی و متلاشی شدن قرار داده است.

وی ادامه داد: در راستای شناسائی و دستگیری سارقان محصولات باغی، ماموران این یگان در حین گشت‌زنی، موفق به شناسائی یک سارق درخت گردو شده که بلافاصله وی را دستگیر کردند.

سلگی بیان داشت: در بازرسی از متهم، مقدار ۵۰ کیلوگرم گردوی سرقتی کشف شد که با تشکیل پرونده این متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی به باغداران توصیه کرد: در زمان برداشت محصولات باغی با کنترل و حضور متناوب در باغ‌های خود از وقوع سرقت محصولاتشان جلوگیری به عمل آورند و در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات