جلسه ستاد هفته دفاع مقدس سپاه شاهرود/توجه ویژه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

شاهرود_جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۶۶۳۵۲
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
جلسه ستاد هفته دفاع مقدس سپاه شاهرود/توجه ویژه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار بسیج، اولین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این نشست که با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج و معاونت‌های موضوعی سپاه در مرکز متاف برگزار، در خصوص اجرای برنامه‌های بزرگداشت این هفته بحث و تبادل نظر گردید.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست با تاکید بر اهمیت بزرگداشت دفاع مقدس در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای گران‌بها برای کشور و ملت ماست که باید این فرهنگ غنی نسل به نسل منتقل شود و هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای توجه ویژه به این امر است.
وی با اشاره به وضعیت کرونایی کشور بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات این هفته تاکید کرد و گفت: امروز باید به فضای مجازی توجه ویژه کرد و تولید محتوا و نشر در این فضا و پاسخ به شبهات در زمینه دفاع مقدس بسیار مهم است و باید برنامه‌های ویژه‌ای در این قالب تهیه و اجرا شود.
فرمانده سپاه شاهرود بر ابتکاری و هدفمند و اثربخش بودن برنامه‌ها در این هفته و توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان در برنامه‌ها تاکید کرد.
محمد جلیلی معاونت فرهنگی هنری سپاه شاهرود نیز در این نشست به اهداف و برنامه‌های پیشنهادی این هفته اشاره کرد و درخواست نمود حوزه‌ها و اقشار برنامه‌های پیشنهادی خود را به ستاد ناحیه اعلام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار