خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از انهدام باند ۵ نفره حفاران عتیقه جات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۳۵۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
انهدام باند حفاران عتیقه جات در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی در سطح حوزه استحفاظی درحال حفاری به منظور کشف عتیقه‌جات و آثار باستانی هستند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی قضائی، عوامل گشت پاسگاه انتظامی چهاردولی به محل اعزام و مشاهده شد که یک باند پنج نفره در حال حفاری برای پیدایش عتیقه‌جات و آثار باستانی هستند.

*کشف بیش از ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی جنت‌آباد نیز در حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و با توقیف آن به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: با توجه به اینکه خودرو فاقد بارنامه و مجوز حمل بود، در بازرسی از آن تعداد ۲ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع که در محور اصلی به سمت کنگاور در حرکت بود کشف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

یاری تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله مکشوفه، بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

*دستگیری ۲۱ متهم در اسدآباد

وی بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان، با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت شهروندان، یگان‌های انتظامی با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر، تعداد چهار نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، دو نفر جلبی و ۱۳ نفر به دلیل ارتکاب به سایر جرائم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه دو نفر سارق دستگیر و دو فقره سرقت اماکن خصوصی و قطعات خودرو نیز کشف شد.

یاری با اشاره به توقیف ۹ دستگاه خودرو مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی، از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تشکر کرد و خواستاراعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات