مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سلطانيه

مساجد حافظ اصول و ارزش های والای دینی و انقلابی هستند

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سلطانيه، گفت :مساجد حافظ اصول و ارزش های والای دینی و انقلابی هستند.
کد خبر: ۹۳۶۶۶۱۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام محسن فتحی ضمن تسلیت سالروز شهادت سیدالساجدین امام زین العابدین (ع) و گرامیداشت روز جهانی مسجد، اظهار داشت:مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد و در اثر این آتش سوزی، به این مکان مقدس و تاریخی، آسیب‌های زیادی وارد شد.
 
مساجد حافظ اصول و ارزش های والای دینی و انقلابی هستند


وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: باید به روز جهانی مسجد آنگونه نگریست که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌نگرند ایشان در دیدار با ائمه جماعت مساجد استان تهران فرمودند:فراموش نکنیم که روز مسجد اساسا یک روز انقلابی است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سپاه سلطانیه تاکید کرد:همه مسلمانان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید روز مسجد را روز انقلابی دانسته، انقلابی که فلسفه وجودش برپایی عدل، نابودی ظلم و صهیونیست است.


حجت الاسلام فتحی در پایان خاطرنشان کرد:همه مسئولین امام جماعت، هیئت امناء مسجد ضرورت دارد برنامه‌های مسجد را به شکلی طراحی کنند که تربیت شدگان و هدایت شدگان در آن مسجد با روحیه و نگاه انقلابی در پیشبرد اهداف الهی مثمر ثمر باشند.
ارسال نظرات