قرارگاه عملیاتی - مردمی شهید سلیمانی(مبارزه با ویروس کرونا)

درد و رنج مردم، درد و رنج بچه های بسیج و سپاه است

حجت الاسلام و المسلمین باقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام از محل قرارگاه عملیاتی - مردمی شهید سلیمانی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۷۳۵
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین باقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در حاشیه بازدید از  قرارگاه عملیاتی - مردمی شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : بسیار خرسندیم که بواسطه خدمات درحال ارائه در پایگاه‌های بسیج، مردم نسبت به سپاه و بسیج، اظهار رضایت و محبت داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین باقری در ادامه گفت:به نوبه و سهم خود، از یکایک عزیزانی که در این پايگاه‌ها زحمت می‌کشند، تجهیزات فراهم آورده‌اند و درحال خدمت به عموم مردم هستند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

حجت‌الاسلام باقری افزود:امیدواریم به فضل الهی هرچه زودتر شاهد نابودی و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا باشیم و مردم از رنج و درد این ویروس رهایی یابند.درد و رنج مردم، درد و رنج سپاه و بسیج بوده چراکه جدا و منفک از مردم نیستند.

نمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در انتها گفت :وظیفه سپاه و بسیج که در کنار مردم باشند و تاکنون بوده‌اند.   از زحمات تمامی بسیجیان، سپاه، کادر درمانی سپاه و جامعه پزشکی تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار