خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا گفت: سالخوردگان و افراد ناتوان همدان از طریق گروه‌های جهادی به مراکز واکسیناسیون انتقال داده می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۳۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی همدان برای واکسیناسیون سالخوردگان و افراد ناتوانسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی، این بار به شیوه‌ای متفاوت در راستای مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹ اظهار داشت: تعدادی از گروه‌های جهادی همدان در فضای مجازی اطلاع‌رسانی لازم را نسبت به کمک در امر واکسیناسیون افراد ناتوان و سالخورده می‌کنند تا آن‌ها را به مراکز مورد نظر منتقل کنند.

وی تأکید کرد: در پایگاه‌های بسیج نیز این آمادگی وجود دارد گروه‌های جهادی با خودرو به درب منازل افرادی که توانایی حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند مراجعه کرده و این افراد را به مراکز واکسیناسیون خودرویی یا مراکز تجمیعی انتقال دهند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیجیان پس از تزریق واکسن افراد را بار دیگر به منازل خود بازمی‌گردانند، گفت: این اقدام در راستای کمک به همنوع و سرعت بخشیدن به امر واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تقریبا ۵۰ نفر از این افراد از گروه‌های جهادی درخواست کمک داشتند و خدمات ارائه شده است، افزود: شماره خاصی برای کمک اعلام نشده و عموم افراد پایگاه‌های بسیج محله خود را می‌شناسند و با آن‌ها ارتباط می‌گیرند تا خدمات ارائه شود.

بقایی با اشاره به اینکه اگر افرادی را می‌شناسید که واکسینه نشده‌اند و نیاز به کمک در انتقال دارند به ما معرفی شوند، تصریح کرد: در بخش واکسیناسیون روستایی نیز به دلیل اینکه بخشی از جامعه روستایی قادر به ثبت نام در سامانه ثبت واکسیناسیون نیستند، گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج روستایی ورود کرده و آن‌ها را در ثبت‌نام و دریافت نوبت تزریق واکسن یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات