خبرهای داغ:
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین انجام شد؛

پل ورودی روستای قارخون کمتر از دو ماه به بهره برداری رسید

مهاجری گفت: پل ورودی روستای قارخون از دهستان چوقور بخش طارم سفلی در کمتر از دو ماه با تلاش جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساخته و بهره داری رسید.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۶۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

مجتبی مهاجری مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: پل ورودی روستای قارخون از دهستان چوقور بخش طارم سفلی در کمتر از دو ماه با تلاش جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساخته و بهره داری رسید.

وی در ادامه گفت: این پل به طول عرشه ۷ و ارتفاع ۴ متر و از نوع بتن حجمی می باشد. در ساخت این پل ۲۵۰ متر مکعب بتن ریزی درجا و ۲۵۰۰ متر مکعب عملیات خاک برداری و خاک ریزی انجام شده است.

مهاجری خاطر نشان کرد: قبل از احداث این پل، عبور و مرور اهالی روستا بخاطر جای گذاری ناقص ۴ عدد لوله بیش بیش از ۱۲ سال که با مشکل مواجه بودند و با کمترین بارندگی، راه ورودی روستا مسدود می شد. متاسفانه بیش از ده ها سوانح رانندگی و زخمی شدن چندین نفر از اهالی روستا سبب شد تا احداث این پل یکی از پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین قرار بگیرد.

مهاجری در پایان گفت: این پل در کمتر از دو ماه با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی، شورا، دهیاری و اهالی روستا ساخته و به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ قارخون با بیش از ۳۰۰ نفر جمعیت یکی از روستاهای دهستان چوقور از بخش طارم سفلی است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار