خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

قضات پرونده های مهم اقتصادی را با حساسیت ویژه‌ای بررسی کنند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: قضات پرونده های مهم اقتصادی را با حساسیت ویژه‌ای بررسی کنند.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۰۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ناصر عتباتی امروز در جمع قضات و کارکنان دادگستری پیرانشهر، اظهار کرد: مسیر عدالت و حقیقت همان هست که امام حسین (ع) در این مسیر قدم نهاد، مسیری که تمامی انسان‌های آزادی‌خواه دنباله‌رو آن هستند، حضرت سیدالشهدا (ع) به یک دین تعلق ندارد و تمامی ادیان آسمانی نهضت عاشورا را پیام آزادی‌خواهان جهان می دانند.

 وی در ادامه با اشاره به اهمیت زیاد مرزهای استان، گفت: امنیت کشور مرهون تلاش ها، زحمات و جانفشانی‌های مرزنشینان هست..

عتباتی خطاب به کارکنان دادگستری پیرانشهر، خاطرنشان کرد: شما در شرایط سخت مرزنشینی خدمت‌رسانی می‌کنید و این مشقت‌ها را تحمل می‌کنید چرا که به رسالت خود یعنی اقامه عدالت ایمان دارید..

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به پرونده‌های مرتبط با گمرک و مرزی بودن پیرانشهر اشاره کرد، تسریع، دقت و حساسیت لازم در رسیدگی به این پرونده‌ها را خواستار شد.

این مقام ارشد قضایی استان برخی پرونده‌های حساس در حوزه اقتصاد را بسیار حائز اهمیت دانست و از قضات رسیدگی کننده خواست تا در خصوص چنین پرونده های مهم با احساس مسئولیت مضاعف رسیدگی قاطع و جدی داشته باشند.

عتباتی به سیاست‌های کلان قوه قضاییه در بحث کاهش جمعیت کیفری زندان ها هم گریزی زد و استفاده از ظرفیت‌های قانونی را برای کنترل تعداد زندانیان را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار