خبرهای داغ:

ایثار و از خودگذشتگی پزشکان ، امید را زنده نگه می دارد

سازمان بسيج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربايجان غربي طی پیامی فرارسيدن روز پزشک را تبريك گفت.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۲۶
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سازمان بسيج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربايجان غربي طی پیامی فرارسيدن روز پزشک را تبريك گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است :

بسمه تعالي

و من احياها فكانما احيا الناس جميعا

" هر كس انساني را از مرگ نجات دهد گويا همه مردم را از مرگ نجات داده است" سوره مائده آيه ٣٢

فرارسيدن اول شهريور ماه، زادروز طبيب برجسته و نامدار ايراني، شيخ الرئيس ابوعلي سينا فرصتي مغتنم براي يادآوري جايگاه جامعه پر تلاش و توانمند پزشكان كشور است تا تلاش ارزنده آنها كه به واسطه مهارت، دانش، ايثار و اخلاص همواره نويد بخش حيات و سلامت مردم است، مورد تقدير و تكريم قرار گيرد،

بدون ترديد حضور حماسي پزشكان ايران اسلامي در سال هاي دفاع مقدس فصل درخشاني است. اما جانفشاني جامعه پزشكي كشورمان در مواجه با شيوع پاندمي كرونا فصل جديدي از فداكاري را در ايران اسلامي گشوده است كه عزت و آبرويي صد چندان را براي اين فرزندان برومند ايران زمين رقم زده است.

نقش بي بديل پزشكان در تأمين سلامت عير قابل انكار بوده و دفاع آنان در خط مقدم مبارزه با بيماري كرونا به همگان ثابت كرد كه از دست دادن هر يك از اين عزيزان چه خسارت جبران ناپذيري به جامعه محسوب مي شود. پزشكان زحمتكش شبانه روز در تلاشند تا رنج و تلخي بيماري ها را به شيريني بهبودي بدل كرده و سلامت دردمندان را به آنان برگردانند و از اين نظر عملشان عمل مقدس است.

بسيج جامعه زنان آدربايجان غربي روز بزرگداشت پزشك را با گراميداشت ياد و خاطره شهيد شاخص خانم دكتر نسرين روحاني راد كه در تمام مقاطع حساس با از خود گذشتگي و آراستگي به درجه رفيع شهادت نائل شدند به تمامي پزشكان تلاشگر ايران اسلامي تبريك و تهنيت گفته و براي همه آنان از درگاه احديت آرزوي سلامتي و توفيق خدمت به مردم خواستاريم.

 

سازمان بسيج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربايجان غربي

ارسال نظرات
آخرین اخبار