خبرهای داغ:
ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: پیشتازی بی‌ادعای پزشکان متعهد و جهادی برای حضور در میدان مبارزه با ویروس کرونا، آنان را در زمره مجاهدان فی سبیل الله، ضامن سلامت جامعه در روزگار فراگیری کرونا قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۵۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

پزشکان مجاهدان فی سبیل الله در میدان مبارزه با کرونا هستندسرهنگ سیدجواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با گرامیداشت فرا رسیدن روز پزشک اظهار داشت: پیشتازی بی‌ادعای پزشکان متعهد و جهادی برای حضور در میدان مبارزه با ویروس کرونا، آنان را در زمره مجاهدان فی سبیل الله، ضامن سلامت جامعه در روزگار فراگیری کرونا قرار داده است.

وی افزود: روز پزشک امسال با حلول ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در فضای ناشی از مقابله باشیوع ویروس کرونا است که از حال و هوای خاصی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: نظام اسلامی به دنبال نشاط و پویایی و سلامت جامعه در تمام ابعاد به خصوص سلامت جسم، روح و روان بوده که این مهم با تلاش آحاد مردم و دست اندرکاران حوزه سلامت به خصوص پزشکان گرانقدر محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چند سالی است که درگیر این بیماری منحوس هستیم، تصریح کرد: در این مدت شاهد تلاش بی‌وقفه و بدون چشمداشت مدافعان سلامت در راه نجات جان بیماران دردمند بودیم و دیدیم که چگونه هموطنان عزیزمان بیش از سال‌های گذشته قدردان خدمات جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور بودند.

حسینی افزود: این روز نماد نوع دوستی، مهربانی و تلاش برای درمان بیماران است و مبتنی بر فطرت پاک تمام انسان‌ها است که سرلوحه تلاش بی‌وقفه پزشکان همراه با خدمتگزاری صادقانه به بندگان در مسیر کسب رضای الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات