خبرهای داغ:
به همت کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین برگزار شد؛

ششمین دوره آموزشی جامع، سبک زندگی ایرانی اسلامی

رجبعلی گفت: با هدف کادرسازی و شبکه سازی در سطح شهر و روستاها و تربیت سفیران سلامت، ششمین دوره آموزشی جامع، سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۵۳
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

وحید رجبعلی مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خصوص برگزاری این دوره گفت: سلامت روح و جسم یکی از مباحث مهم امروز بشریت می باشد، نوع خوراک و استفاده از مواد سالم در سلامت جسم بسیار اثر مهمی دارد. کارگروه سلامت از ابتدای تشکیل قرارگاه به دنبال آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی و تغییر سفره مردم به سمت سفره سلامت می باشد تا از بیمار شدن، پیشگیری کند.

رجبعلی در ادامه بیان کرد: کادرسازی و شبکه سازی در سطح شهر و روستاها و تربیت سفیران سلامت از جمله اهداف برگزاری این دوره بود. در هر روستا فردی به عنوان سفیر سلامت انتخاب و آموزش های لازم را فرا می‌گیرد تا بتواند در روستای خود به آموزش دیگران بپردازد.

مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: این دوره آموزشی چهار روزه در دو سطح مقدماتی و تکمیلی با عناوین مزاج شناسی تخصصی و کاربردی، غذاهای خوراکی و غیر خوراکی و نقش آن در سلامت بدن، حجامت و فصد بیان شد. این دوره آموزشی با حضور ۶۰ نفر از علاقه مندان به طب اسلامی برگزار شد.

ایشان در پایان گفت: پیش از این ۲۰۰ جلسه آموزشی در کل روستاهای تحت پوشش قرارگاه به مدت ۴۰۰ ساعت در روستاهای تحت پوشش قرارگاه برگزار شده بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار