خبرهای داغ:
زهراصمیمی

تشکیل قرارگاه محلات توسط پایگاهها در اجرای طرح شهید سلیمانی

در جهت لبیک به فرمایشات حضرت آقا و با توجه به صحبت های جانشین سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان در راستای مقابله با بیماری کرونا جلسه ای با حضور اعضای شورا حوزه 9 خواهران حضرت مریم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۲۱۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج حوزه 9 خواهران حضرت مریم از ناحیه امام صادق ؛ خانم صالحی در جلسه طرح شهید سلیمانی که با حضور اعضای شورا در سالن جلسات حوزه 9 خواهران حضرت مریم برگزار شد ،گفت: باتوجه به اجرای طرح شهید سلیمانی اعضای شورا با برنامه ریزی جهت حضور در پایگاهها در خصوص نظارت و پیگیری اجرای این طرح اقدام کنند.

وی همچنین به ضرورت چینش گردان سایبری و نقش آن در مهار بیماری کرونا اشاره کردند و گفتند : با تبلیغات در فضای مجازی و اطلاع رسانی در خصوص مهار بیماری کرونا باید تلاش کرد.

فرمانده حوزه خواهران حضرت مریم تشکیل قرارگاه محلات توسط پایگاهها در مساجد و استفاده از تجارب و کمک از ارکان محله از جمله امام جماعت ، هیئت امنای مساجد و خیرین و معتمدین محله در خصوص آموزش و تبلیغات در مهار بیماری کرونا  و همچنین امر به معروف یعنی تذکر لسانی در خصوص رعایت  پروتکل های بهداشتی بصورت تلفنی ، پیامکی ، حضوری ، فضای مجازی و ... را مطرح کردند. 

ایشان امید آفرینی و روحیه دادن در فضای مجازی و کمک به بهداشت محلات در مهار بیماری کرونا و انجام کمک های مومنانه و استفاده از تبلیغات و بروشورها در این خصوص  را ضروری دانستند.

وی در پایان به پیگیری و ابلاغ برنامه های معاونت حوزه به پایگاهها پرداختند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار