مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه انصارالمهدی (عج) عنوان کرد:

اهدای خون جمعی از کارمندان بسیجی استان زنجان به مناسبت هفته دولت

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از اجرای برنامه‌های بسیج کارمندان سپاه انصارالمهدی (عج) استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۲۲۸
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
سرهنگ ابوالفضل جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: شهید رجایی و شهید باهنر نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند که به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.
 
اهدای خون جمعی از کارمندان بسیجی استان زنجان به مناسبت هفته دولت


وی با اشاره به هفته دولت و روز بسیج کارمندی ، تصریح کرد: سازمان بسیج کارمندی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برنامه‌هایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت اجرا تدارک دیده است.


سرهنگ جمشیدی عنوان کرد:فضاسازی محیطی و پیرامونی، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در تمامی دستگاه‌های دولتی، برگزاری روز خدمت با حضور نمایندگان و مسئولین، ارائه خدمات و پاسخگویی به مطالبات مردمی از برنامه‌های سازمان بسیج کارمندی می‌باشد.


وی با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان بسیج کارمندی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم با حضور مسئولین، گردهمایی فرماندهان مقاومت بسیج، تجلیل از فرماندهان بسیجی موفق، غبار روبی مزار شهداء، برگزاری مسابقات ورزشی میان پایگاه‌های مقاومت بسیج از جمله برنامه‌های هفته دولت است که تمام برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی برگزار می‌شود.


مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: دیدار و ملاقات مسئولین سازمان بسیج کارمندی با آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و ابوالفضل حقیقی استاندار استان زنجان از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته دولت می‌باشد.


مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: همزمان به مناسبت هفته دولت وروز کارمند جمعی از بسیجیان با حضور در سازمان انتقال خون و اهدا بخش از خون خود در این امر خداپسندانه و با هدف ترویج روحیه از خودگذشتگی و ایثار شرکت می‌کنند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار