خبرهای داغ:
به مناسبت روز پزشک صورت گرفت

تجلیل فرمانده سپاه بوکان از مدافعان سلامت

فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با حضور در بیمارستان شهید قلی پور این شهر به مناسبت روز پزشک از مدافعان سلامت تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۶۷۲۶۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، امروز به مناسبت روز پزشک، «حسین جمشیدی» فرمانده سپاه بوکان و حجت الاسلام محمد مصطفی زاده با حضور در بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان از مدافعان سلامت این شهرستان تجلیل  کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه بوکان ضمن تبریک روز پزشک به همه پزشکان بخصوص پزشکان فعال در بوکان، کار این قشر را در این روزهای سخت جهادی خواند و گفت: در این روزهای سخت بیماری، پزشکان در خط مقدم مبارزه قرار دارند، که این خود جهادی بزرگ است.

 حسین جمشیدیان با بیان اینکه عملکرد پزشکان و کادر درمان در بحران کرونا تفاوتی با فعالیت این پزشکان در جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس ندارد، گفت: سلامت جسم و روح جامعه مرهون زحمات مدافعان سلامت است، که با انگیزه و تلاش مستمر به خدمت رسانی مردم مشغول هستند.

 وی با اشاره به اینکه پزشکان در کنار پرستاران نقش اصلی در مبارزه با کرونا و تأمین سلامتی مردم دارند، اضافه کرد: روز پزشک فرصت مناسبی است، تا مردم و مسئولان از مدافعان واقعی سلامت قدردانی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک روز پزشک، از تلاش های جهادی و ایثارگرانه پزشکان و مجاهدان عرصه سلامت در خدمت به بیماران کرونایی قدردانی و برای کادر درمان آرزوی توفیق و سرافرازی کرد.

حجت الاسلام محمد مصطفی زاده با بیان اینکه تلاش و اقدامات موثر پزشکان در طول شیوع بیماری کرونا و رفع بسیاری از تهدیدات کارآمدی نظام اسلامی در حوزه بهداشت و درمان را به رخ کشاند، گفت: نیاز است تلاش ها تا ریشه کنی این بیماری منحوس با قوت ادامه دار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات