پاسداری از انقلاب نماد اراده ی انقلابی کشور است

زابل/ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر و هیئت همراه با امام جمعه معزز شهرستان نیمروز دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۲۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر و هیئت همراه با امام جمعه معزز شهرستان نیمروز دیدار کردند.


در این دیدار سرهنگ شهرکی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از زحمات و تلاش های بی دریغ و جهادی حجت الاسلام اشرفیان امام جمعه  شهرستان نیمروز تشکر کرد.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام اشرفیان‌، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از تلاش های شبانه روزی سربازان امام زمان که در در دهه اول محرم  در راستای برقراری پایداری امنیت و آرامش مردم در مراسم عزاداری فعالیت ها و زحمات بسیاری داشتند قدر دانی کرد.


امام جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به این مطلب که پاسداری از انقلاب در واقع نماد اراده ی انقلابی کشور است، افزود: زمانی که بیان می شود وظیفه این نهاد، پاسداری از انقلاب اسلامی است، اراده ی انقلابی، حضور انقلابی، هویت انقلابی، را در بر می گیرد که اراده ی انقلاب باید همچنان مستحکم باشد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و تیپ حضرت علی اکبر(ع) از زحمات و تلاشهای بی دریغ و جهادی حجت الاسلام اشرفیان امام جمعه شهرستان نیمروز با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند.

ارسال نظرات