انقلاب اسلامی بر پایه خون شهدا بنا نهاده شده است

چابهار/ فرماندار ویژه چابهار گفت: خدمت به خانواده محترم شهدا افتخار دولتمردان در چابهار است و برای خدمات رسانی به این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۷۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار،  به مناسبت گرامیداشت هفته دولت  با حضور فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده حوزه ادارات میران و روسای ادارات شهرستان چابهار با خانواده  وشهیدان چراغمکانی و علوی مقدم  والا مقام در این شهرستان دیدار و دلجویی شد.

رحمدل بامری در دیدار با خانواده شهدا با تبریک هفته دولت گفت: خدمت به خانواده  معظم شهدا افتخار دولتمردان در چابهار است و برای خدمات رسانی به این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار افزود: شهیدان با گذشتن از جانشان در راه اسلام و انقلاب به ما طریق زندگی و پیدا کردن مسیر خدمت را نشان دادند.

وی افزود: گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، ما باید رفتار خودمان را همچون شهدا که عاشق خدمت به مردم بودند تغییر دهیم.

فرماندار چابهار تصریح کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده است که باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی اظهار داشت: شهدا با جان و خونشان خدمت کردند و ماندگار شدند و ما باید با کار، تلاش و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به مردم این راه پر فیض شهادت را ادامه دهیم.

بامری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر پایه خون شهدا بنا نهاده شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که این انقلاب ماندگار است زیرا بر پایه خون شهدا بنا نهاده شده است.
 
وی بیان کرد: از شهدا غفلت نکنیم ما اگر امنیت و اقتدار داریم به برکت خون شهداست.

رییس اداره بنیادشهید وامور ایثارگران چابهار نیز با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این شهرستان به داشتن ۱۱۲ جانباز، ۳۷ شهید که چهار شهید از شهدای دفاع مقدس، ۳۵ نفر جانباز دفاع مقدس و سه شهید نیروی انتظامی مفتخر است.  

ملیحه رضایی افزود: در مجموع ۸۰۰ نفر جامعه هدف بنیاد شهیدچابهار هستند که زیرپوشش مادی و معنوی این نهاد قرار دارند.

وی گفت: از هر کوششی برای خدمت به خانواده شهدا دریغ نمی کنیم. 

ارسال نظرات