جانشین سابق سازمان بسیج دانشجویی گفت: مجموعه بسیج دانشجویی یک شجره طیبه و گنجینه انقلاب اسلامی است که با نفس قدسی امام خمینی شکل گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۸۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

حمید بالایی، جانشین سابق سازمان بسیج دانشجویی در مراسم تودیع و معارفه جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور که با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: مجموعه بسیج دانشجویی یک شجره طیبه و گنجینه انقلاب اسلامی است که با نفس قدسی امام خمینی شکل گرفت.

 

وی با بیان اینکه ما طی این مدت تلاش کردیم تا در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب و با یک نگاه تحولی حرکت کنیم و بر همین اساس نیز یک تیم تحولی در سازمان بسیج دانشجویی مستقر شد، اضافه کرد: البته قبل از حضور ما نیز نگاه تحولی در سازمان بسیج دانشجویی وجود داشت، اما در دوره فعالیت ما این نگاه تحولی سازماندهی شد و البته مجموعه اقدامات تحولی مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و این قوت قلبی برای ما بود.

 

بالایی با تاکید بر اینکه ما نباید به مجموعه بسیج دانشجویی به عنوان یک محیط اداری نگاه کنیم، تصریح کرد: مجموعه بسیج دانشجویی محیطی است که حیات ما در آن رقم خورده و با این نگاه باید قدر این مجموعه را بدانیم و خداوند را شاکر باشیم.

 

جانشین سابق سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: مدیریت، فرماندهی، نگاه برادرانه و گرم و صمیمی بودن مهمترین ویژگی آقای کیخا جانشین جدید سازمان بسیج دانشجویی است و قطعا این جایگاه نیز نیازمند این ویژگی‌ها بوده از این رو ما امیدواریم ا حضور آقای کی خواه بدنه دانشجویی بهره کافی و وافی را از وجود او ببرد.

ارسال نظرات