خبرهای داغ:

حل مشکلات معیشت و سلامت مردم مهمترین مطالبه از کابینه دولت جدید است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود وضعیت معیشت و سلامت مردم یکی از مهترین موضوعاتی است که باید در راس فعالیتهای کابینه دولت جدید باشد.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، با اشاره به اولویت برنامه های وزرا دولت سیزدهم گفت: تحول در راستای بهبود وضعیت معیشت و سلامت مردم یکی از مهترین موضوعاتی است که باید در راس فعالیتهای کابینه جدید باشد.

وی با اشاره به مشکلاتی همچون گرانی، کرونا و معیشت که امروز کشور را تحت تاثیر قرار داده است افزود: امیدواریم دولت انقلابی با یک سازکار جهادی هر چه سریعتر در راستای رفع این مشکلات اقدام نماید.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نمایندگان مردم با توجه به مسئولیتی که بر عهده داریم در برابر هر شخصی مطالبه گر خواسته های مردم خواهیم بود و وزرا جدید نیز باید به قول‌ها و برنامه‌هایی که در صحن علنی مجلس برای کسب رای اعتماد داده اند عمل نمایند.

عیسی زاده تصریح کرد: بنابراین ما پیگیر این وعده ها خواهیم بود و امیدواریم وزرای پیشنهادی پس از رسیدن به جایگاه وزارت توانایی پیگیری و عملیاتی کردن خواسته های مردم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات