با گردهمایی در ورزشگاه آزادی:

اعلام آمادگی گروههای جهادی شهرستان اردکان جهت پیشگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا

بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان اردکان با گردهمایی در ورزشگاه آزادی اردکان باردیگر آمادگی خود را جهت مبارزه و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا اعلام نمودند.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۹۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در ابتدای این رزمایش حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان ضمن اشاره به جنبه‌های مختلف این طرح ازجمله تاثیر آن در پیشگیری و درمان این بیماری، از عملکرد بسیجیان در مراحل گذشته تشکر کرد و گفت: این طرح، فرمانی است که از جانب، ولی امر ما امام خامنه‌ای (مدظله) صادر شده است و ان شاء الله ما بتوانیم در این امتحان بزرگ الهی با عملکرد، کمک و رعایت اصول بهداشتی پیروز بیرون بیاییم و نمره بسیار خوبی کسب نماییم.
در ادامه سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان پس از ارائه گزارشی از عملکرد بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان در مراحل قبلی طرح بزرگ شهید سلیمانی بیان نمود: ما بسیجیان آماده ایم همانند گذشته با تمام توان خود و همچون الگوی خود حاج قاسم سلیمانی که مرد میدان بود، در این میدان مبارزه با کرونا جان خود را فدای مردم بکنیم.
در پایان نیز رئیس مرکز بهداشت اردکان با اشاره به تاثیر طب سنتی جهت پیشگیری و درمان بیماری‌های مختلف گفت:متأسفانه ما نتوانستیم به طور صحیح و کامل از نعمت طب سنتی  بهره ببریم.
دکتر محمدرضا اعلایی افزود: ما هم اکنون در یک جنگ قرار داریم که این طرح بزرگ فرهنگی و اجتماعی می تواند درکنار سیاست گذاری های درست ستاد مبارزه با کرونا، عملکرد کادر درمان و همراهی مردم ما را پیروز این نبرد سازد. 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار