خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:

بارزترین ویژگی شهیدان رجائی و باهنر در این بود که مردم دار، ساده زیست و با اخلاص بودند .

شهیدان رجایی و باهنر داشتن مسئولیت را یک امانت الهی می دانستند و زندگی خود را وقف مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۳۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، سرهنگ پاسدار جواد فصیحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به مناسبت هفته دولت و شهادت شهید رجایی و باهنر گفت : هشتم شهريور در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران روز مبارزه با تروريسم نام گرفته است و هرساله يادآور حادثه اي غم انگيز در تاريخ ايرانيان است.

وی در ادامه اذعان داشت : سالروز انفجار دفتر نخست وزيري به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهيدان رجايي و باهنر در سال ۱۳۶۰ و هم چنين قرار داشتن در هفته دولت بهانه اي شد براي مروري دوباره بر شخصيت شهيدان رجايي و باهنر، شايد كه بيشتر و بهتر بتوانيم روش و منش آن شيفتگان خدمت و شيدائيان شهادت را باز شناسيم و زنده نگه داريم.

ایشان درادامه افزود: بارزترین ویژگی شهیدان رجائی و باهنر در این بود که مردم دار، ساده زیست و با اخلاص بودند و امروز پس از گذشت 4 دهه در دل مردم جای دارند.

فصیحی افزود: شهیدان رجایی و باهنر داشتن مسئولیت را یک امانت الهی می دانستند و زندگی خود را وقف مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: یاد و نام این دو شهید گرانقدر بیانگر خدمت خالصانه و ساده زیستی است که سرمشقی برای همه مسئولان است.

فصیحی با تاکید بر رفع مشکلات مردم  افزود: ما مسئولان اجرایی پس از گذشت نزدیک به 44 سال از انقلاب اسلامی باید مسیر و شیوه حکومتداری آنان را الگو قرار دهیم و به مردم، خالصانه خدمت کنیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان اشاره ای به پيام امام خميني ره به مناسبت شهادت شهيدان رجايي و باهنر اشاره و خاطرنشان کرد: امام خميني رحمه‏ الله عليه به مناسبت شهادت شهيدان رجايي و باهنر فرمود: «ملتي كه قيام كرده است در مقابل همه قدرت‏هاي عالم، ملتي كه براي اسلام قيام كرده است، براي خدا قيام كرده است، براي پيشرفت احكام قيام كرده است، اين ملت را با ترور نمي‏شود عقب راند؛...گرچه خود واقعه و خود اين افرادي كه شهيد شده‏اند، در نظر همه ما عزيز و ارجمندند.آقاي رجايي و آقاي باهنر هر دو شهيدي هستند كه با هم در جبهه‏ هاي نبرد با قدرت‏هاي فاسد هم جنگ و هم رزم بودند. مرحوم رجايي به من گفتند كه من بيست سال است كه با آقاي باهنر همراه بودم و خدا خواست كه با هم از اين دنيا به سوي او هجرت كنند.

ایشان در پایان با اشاره به تشکیل دولت جدید خاطرنشان کرد: ان شاالله با روی کار آمدن کابینه جدید ریاست محترم جمهوری بتوانیم به فرامیین امام خامنه ای در«بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» و جهت تشکیل دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و به سوی تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها