حسین قاسمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان چهارباغ اعلام کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان چهارباغ اعلام کرد که طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان با قوت بیشتری نسبت به گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۹۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان البرز؛ پاسدار مجید بیگدلی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با مشارکت سپاه، فرمانداری، شبکه بهداشت درمان ،کمیته امداد امام خمینی  (ره) ،پایگاه های بسیج تابعه، بخشداران، دهیاران و شهرداری های این شهرستان با عنوان قرارگاه حضرت امام رضا (ع) وحضرت امام حسن مجتبی (ع) در چهارباغ عملیاتی شد .

وی در خصوص اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده سازی سالن و تجهیزات واکسیناسیون، تقویت وآموزش نیروی انسانی برای خدمت درمانی توسط سپاه، خدمات خودرویی و موتوری سیار داروخانه در مناطق کم برخوردار، تامین بخشی از هزینه های درمانی بیماران کرونا با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، خرید اقلام پزشکی ازقبیل دستگاه اکسیژن ساز ماسک از جمله این اقدامات می باشد.

بیگدلی تاکید کرد که این طرح با کمک دستگاه های اجرایی شهرستان تا کنترل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد که در پی دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر آغاز دوباره طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در پیک پنجم شیوع ویروس کرونا، این طرح به صورت محله محور و با محوریت مردم اجرا می شود که یکی از اقدامات اصلی در این طرح کمک نیروهای جهادی و بسیجی به واکسیناسیون همگانی می باشد.

انتهای پیام.

ارسال نظرات
آخرین اخبار