خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

حضور ۱۰۰۰ بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از حضور یک هزار بسیجی همدانی در مراکز بهداشت، انجام غربالگری، کمک به پایگاه‌های سلامت، واکسیناسیون، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۵۱۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
حضور ۱۰۰۰ بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانیسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از حضور یک هزار بسیجی همدانی در مراکز بهداشت، انجام غربالگری، کمک به پایگاه‌های سلامت، واکسیناسیون، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به کادر درمان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۵۲ تیم متشکل از بسیجیان شهرستان همدان در ایستگاه‌ها، مقر‌های سلامت و مراکز واکسیناسیون مستقر هستند، افزود: در حال حاضر سه ایستگاه ثابت واکسیناسیون و یک ایستگاه خودرویی در سطح شهرستان فعال شده که ۵۰ درصد از نیرو‌های آن را بسیجیان و ۵۰ درصد دیگر را اعضای کادر درمان تشکیل می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه فعالیت ایستگاه خودروی واکسیناسیون در همدان آغاز شده است، افزود: کلینیک شیخ‌الرئیس، تالار قرآن، سالن ورزشی شهید سلیمانی و پارکینگ بلوار ارم، مقر‌های تجمیعی واکسیناسیون در همدان هستند.

وی یادآور شد: برخی از افراد که توانایی حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند توسط گروه‌های جهادی با خودرو به مراکز واکسیناسیون انتقال داده می‌شوند و پس از تزریق واکسن به منزل‌شان بازگردانده می‌شوند.

بقایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از جامعه‌روستایی قادر به ثبت‌نام در سامانه ثبت واکسیناسیون نیستند که گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج روستایی در این زمینه ورود کرده و این افراد را ثبت‌نام می‌کنند.

وی در خصوص تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در حال حاضر آمار بیماران بستری افزایش یافته و همین مسئله توان و طاقت زیادی از کادر درمان گرفته است بنابراین همه موظف به رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار