خبرهای داغ:
تجلیل به مناسبت روز پزشک

دیدار پرسنل سپاه بویین میاندشت با جامعه سلامت شهرستان

به گزارش خبر گزاری بسیج بویین میاندشت،فرماندهی ناحیه بویین میاندشت و پرسنل همراه با حضوردر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با کادر درمان این مجموعه دیدار و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۳۶۷۵۷۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

فرماندهی ناحیه بویین میاندشت و پرسنل همراه با حضوردر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با کادر درمان این مجموعه دیدار و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفتند.

در این دیدار قاسمی (فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت)ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا،پزشکان را سردمدارفداکاری و ایثار در عرصه ی سلامت بخشی به مردم معرفی نمودند و وجود و حضور کادر درمان را مایه برکت و سرافرازی کشور دانستند و ابراز امیدواری نمودند تا با فائق آمدن بر این ویروس شاهد به بار نشستن زحمات این عزیزان باشیم .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام خانمحمدی(مسئول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان )نیز ضمن گرامیداشت و تبریک این روز خدمت کادر درمان و پزشکان  شهرستان، در این ایام مجاهدت ها و تلاش های کادر درمان بخصوص پزشکان را همتراز با جبهه های حق علیه باطل دانستند ایشان خاطر نشان کردند مجموعه سپاه و بسیج مانند همیشه آمادگی همکاری و کمک به کادر درمان را دارند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار