پیگیری امام جمعه وسپاه ناحیه دهلران به منظور ضرورت استقرار جایگاه جدید واکسیناسیون در دهلران

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران به همراه سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه و مدیریت آموزش و پرورش از چند سالن ورزشی در سطح شهر دهلران بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۶۷۵۹۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران به همراه سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران و مدیریت آموزش و پرورش از چند سالن ورزشی در سطح شهر دهلران بازدید به عمل آوردند.

امام جمعه دهلران گفت : باتوجه به شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا و ضرورت واکسیناسیون اقشار مختلف مردم، می طلبد که مسئولان محلی به فکر استقرار جایگاه جدید واکسیناسیون در دهلران باشند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته از چند مکان مختلف جهت استقرار مرکز واکسیناسیون بازدید بعمل آمده است، ادامه داد: امیدواریم مسئولان همت کنند و یک مکان مناسب واکسیناسیون را با تایید کارشناسان بهداشت و درمان در اسرع وقت تهیه و تجهیز نمایند.

سرهنگ آبدونی گفت :توسعه واکسیناسیون به عنوان راهکار اصلی در مقابله با ویروس کرونا و تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تسریع در این امر و با توجه به اعلام نیاز برای افزایش فضا و امکانات مورد نیاز برای واکسیناسیون صورت می گیرد.

وی ادامه داد :ان شاء الله با همکاری تمام مسئولین محلی همه ی تلاش خود رو برای تامین فضا و امکانات مورد نیاز خواهیم کرد تا هر چه زودترواکسیناسیون کامل انجام گیرد.

ارسال نظرات