خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

مدیریت جهادی شهید سلیمانی، او را مدیر تراز اول جهان اسلام کرد

سرهنگ مهرعلیا گفت: مدیر تراز اول جهان اسلام برای این شهید سلیمانی، با اقدامات و تلاش های جهادی و جهانی، واژه کوچکی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به مناسبت هفته دولت در مراسم عطرافشانی مزار مطهر شهداء، دولت شهید رجائی را نخستین دولت مکتبی دانست و گفت: دولت شهید رجائی، نخستین دولت مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرالها در کشور، عهده دار امور مملکت گردید و در شرایط بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران صادقانه اعمال کرد.

وی در ادامه افزود: کوتاه ترین دوره ریاست جمهوری در تاریخ ایران، مربوط به ۲۸ روز ریاست جمهوری شهید رجائی است. اما این شهید گرانقدر در این مدت کوتاه با ساده زیستی و دولت مردمی، توانست الگوی درازمدت مدیران در تراز انقلاب اسلامی شود.

سرهنگ مهرعلیا، تحقق عدالت اجتماعی را مهم ترین مؤلفه مدیر تراز انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: مدیر در تراز انقلاب اسلامی، مدیری است که محقق کننده آرمان های انقلاب و حافظ دستاوردهای انقلاب و نگهبانی شایسته برای حفظ اعتماد و باورهای دینی مردم باشد و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی شبانه روزی تلاش کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) در پایان، شهید قاسم سلیمانی را مدیر تراز اول جهان اسلام معرفی کرد و تصریح کرد: شهیدان رجائی و باهنر الگوی یک مدیر تراز اول انقلاب بودند که در شرایط بحرانی اوایل انقلاب در دل حوادث سخت و پیچیده، با جدیت در کار و اهتمام در خدمت به مردم همواره یاد و نام شایسته و جاودان خود را در اذهان مردم بخصوص مستضعفین و محرمان به یادگار گذاشتند. شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با خدمات شبانه روزی و صادقانه در جبهه مقاومت توانست دِین خود را به انقلاب و جهان اسلام ادا کند و یک بار دیگر جهان اسلام از سقوط حتمی نجات دهد، بنابراین مدیر تراز اول جهان اسلام نیز برای این شهید والامقام با اقدامات و تلاشهای جهادی و جهانی واژه کوچکی به شمار می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها