سردار شفائی:

اتکا مردم بعد ازخدا نیازمند تحول همه جانبه در نظام اداری کشوراست

زاهدان/ گفت: مدیران انقلابی از پیشتازان بسیج در استان هستند که الویت اول کارشان بحث هماهنگی و انسجام و تلاش در جهت گره گشایی از مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۲۸
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همایش روز قشر بسیج کارمندان و بزرگداشت روز کارمند استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا کارمند و جمعی از کارمندان بسیجی خواهر و برادر در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان برگزارش شد.

سردار احمد شفائی در این همایش با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که ماهیت انقلاب مشخص شد، همه مستکبران عالم و سازمان جهانی دست به دست هم دادند و با تمام ظرفیت در زمینه های متعدد توطئه های گوناگونی را باهدف خاموش کردن چراغ پر فروغ نظام اسلامی طراحی و  اجرا کردند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که با رهبری امامین انقلاب  و بصیرت مردم خبیثان عالم نتوانستند به اهدافی که طراحی کرده بودند برسند، افزود: تحریم های همه جانبه و ظالمانه طراحی عملیاتهای روانی و رسانه ای  پیچیده، هریک از این عملیاتها می توانست یک کشور را  به سمت سقوط هدایت کند با که همه دشمنان امید وار بودند در این گام به اهداف شومشان دست یابند .

وی با تاکید بر این مطلب که ویروس کرونا مضاعف شد  تا دشمنان گمان کنند به اهدافشان رسیده اند و ملت ایران نابود شده، اما اجرای طرح همه  جانبه به نام طرح شهید سلیمانی نیات پلید دشمن را عملیاتی  نکرد، مردم ایران علی رقم همه مشکلات و مسائلی که به دلایل متعدد که ایجاد شده بود شجاعانه در میدان حضور پیدا کردند  و حماسه بزرگی را خلق کردند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که مسئولان و دلسوزان ملت در استان باید بدانند که مردم شریف و بزرگوار انفلاب ما به وظیفه انقلابی و شرعی خود عمل کرده اندادامه داد: امروز افرادی که در پست های مدیریتی قرار دارند باید به وظیفه خودشان به نحو شایسته عمل کنند هرچند که زحمات و تلاشهای مدیران و کارمندان بسیجی و انقلابی قابل تقدیر است، اما آنچه که مردم انتظار دارندفراتر از اتفاقات  و اقداماتی است که تا کنون اجرا شده است.

سردار شفائی تصریح کرد: در وضعیت کنونی  امید مردم به دولت انقلابی است، اتکا مردم بعد از خدا به مسئولان   نیازمند یک تحول همه جانبه در نظام اداری کشور است، تحقق با برکت انقلاب اسلامی در هیچ عرصه ای توفیق نداشته ایم مگر با انسجام،  هم افزایی، با تفکر،  فرهنگ بسیجی و  انقلابی در میدان حضور  و جریان داشته باشد.

فرمامده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مدیران انقلابی از پیشتازان بسیج در استان هستند توجه کنیم با فرصت محدودی که در اختیار داریم و الویت اول  که باید به آن اهتمام داشته باشیم بحث هماهنگی و انسجام و تلاش در کار به جهت گره گشایی از  مشکلات مردم است.

وی با اشاره به این مطلب که مشکلات انباشته شده است، بیان کرد: دشمن بیکار ننشسته  و با افزایش توقعات به دنبال ایجاد مشکلات بیشتر در کشور ما است، اما ما می توانیم با توکل بر خدا و تقویت این فرهنگ ناب به سمت رفع یا کاهش مشکلات مردم گام برداریم، فرهنگ بسیج جز گره گشایی از مشکلات مردم،  صداقت و صفا و توکل بر خداوند متعال نیست.

 مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان با اشاره به وجود  142 شهید کارمند سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بسیج کارمندان به ارتقاء بینش سیاسی افراد و ارتقا شغلی و همچنین زندگی اسلامی کارکنان پرداخت، در این راستا و برای تحقق این موارد برنامه‌های متعددی نشست‌های مختلفی برگزار شد.

علی بیک نژاد افزود: در طول سال گذشته یادواره های متعدد انجام شده کارگاه سواد رسانه، سبک زندگی اسلامی، در راستای تقویت این راهبرد در سراسر استان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: کارمندان در دوران کرونا مجری خیلی از اقدامات انجام شده بودند، مشارکت در ضدعفونی ادارات و اماکن عمومی، ایستگاه‌های قطار و تاکسی و  شرکت در  رزمایش کمک مومنان  کارمندان، از جمله فعالیت ها بوده است، 

بیک نژاد گفت: میزهای خدمت جهادی و  میزهای سلامت یار نیز ازسال گذشته اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار