خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ایجاد رونق در روستاها با تلاش جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان

حجت الاسلام معبودی گفت: در مناطقی که برخی از دستگاه ها کمتر حضور دارند جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سپاه استان با تمام ظرفیت تلاش می کنند تا این روستاها به مرحله رونق برسند.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۷۶
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان در منطقه طارم سفلی که با حضور فرمانده سپاه استان قزوین برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه روستاها خط مقدم تولیدات اساسی کشور هستند و با توجه به راهبرد سال ۱۴۰۰ مبنی بر رونق اقتصادی و مانع زدایی ها، طبیعتاً نیروهای جهادی و سپاه پاسداران در راستای عملیاتی کردن این راهبرد گام های موثری برداشته اند.

وی گفت: لذا جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی و نیز بسیج سازندگی استان، با کمک اهالی منطقه طارم سفلی در جهت رونق تولید در بخش های مختلف همچون زنبورداری، دامداری، کشاورزی قدم های خوبی برداشته اند.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: امیدواریم با کمک دستگاه های دولتی بتوان رونق را به مناطق روستایی بازگردانیم و لذا باید تلاش کنیم تا محرومیت حاکم بر این مناطق را برطرف نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: در مسیر محرومیت زدایی باید امکانات و زیرساخت های لازم را در این مناطق فراهم نماییم که در این صورت قطعا زمینه حضور مردم و به ویژه قشر جوان در این مناطق بیشتر خواهد شد و ما شاهد بازگشت رونق به روستاها و در واقع احیا روستاها هم در بخش کشاورزی و هم در صنایع دستی خواهیم بود.

حجت الاسلام معبودی ضمن تقدیر از تلاشگران و جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان گفت: در مناطقی که برخی از دستگاه ها کمتر حضور دارند جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سپاه استان با تمام ظرفیت حضور دارند و تلاش می کنند تا این روستاها به مرحله رونق برسند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها