پیام تبریک فرماندار خاتم به مناسبت آغاز هفته دولت

فرماندار خاتم در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافرازوعالیقدر رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۲۶
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، "جواد میربهبودی" فرماندار خاتم در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافرازوعالیقدر رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت، یادآور رشادت، تلاش و مجاهدت‌های بی بدیل خادمان و فرزندان فداکار و گرانقدر انقلاب اسلامی همچون شهیدان رجایی و باهنر است که در راه باارزش خدمت به ملت عزتمند ایران اسلامی، مظلومانه در خون خود غلتیده و به فیض شهادت نائل آمدند و حقانیت صراط خود را اثبات نمودند.
این شهیدان بزرگوار، در مسیر عدالت طلبی و حق جویی تا پای جان در سنگر مقدس خدمت به انجام وظیفه پرداختند و تجلی باشکوهی از تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه را به منصه ظهور گذاشتند و قطعا خون پاک ایشان مهر باطلی بر نیات شوم دشمنان این انقلاب کوبیده و سبب تحکیم بیشتر ریشه‌های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران شد.
بدون شک اقدامات و فعالیت‌های دولت محترم که در مسیر بهبود شرایط اقتصادی، رفاه و آسایش جامعه و با هدف کاهش مشکلات در عرصه‌های گوناگون با وجود تحریم‌های ضالمانه می‌باشد، مرهون تلاش‌ها و زحمات بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن اسلامی مشغول انجام خدمت هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان دولت رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی دولتمردان و خدمتگزاران دولت محترم بویژه مسئولین وکارکنان شهرستان خاتم تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای تمامی مسئولین و کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در تحقق آرمان‌های والای انقلاب و امام راحل (ره) و حرکت بر اساس گام دوم انقلاب و با توجه به رهنمود‌های داهیانه و عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظرات