خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

شایسته سالاری و مردم محوری، شاخصه دولت انقلابی است

حجت الاسلام عدالتی گفت: تحول آفرینی، شایسته سالاری، مردم محوری و خدمت محوری از شاخصه‌های کلیدی دولت انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۸۲
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

حجت الاسلام و المسلمین حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمامی دولت مردان عرصه خدمت به مردم شریف ایران و استان قزوین بیان کرد: از ویژگی دولت انقلابی از منظر مقام معظم رهبری دولت پرکار و پر نشاط، تحول آفرین، شایسته سالار، مردمی و خدمتگزار، قانون گرا، مقاوم و شجاع در برابر دشمن، پرچمدار گفتمان انقلاب و معتقد به ارزش های انقلابی، کار آمد و برخورداری از توانایی های لازم و ساده زیست باشد.

وی گفت: از ویژگی دولت انقلابی از منظر مقام معظم رهبری، دولت جهادی می باشد. یعنی علم و هنر رهبری و کنترل فعالیت های دسته جمعی، مبتنی بر مبارزه در تمامی عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره برای نیل به اهداف راهبردی و کلان یک سیستم و رفع موانعی که بر سر رسیدن به آن وجود دارد.

حجت الاسلام عدالتی اظهار کرد: دولت با عزت از دیگر ویژگی های دولت انقلابی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است که مسئله اعاده عزت ملی و ترک انفعال در مقابل سلطه و تجاوز و زیاده طلبی سیاست های دیگران و ترک شرمندگی در مقابل غرب و غرب‌زدگی یکی از شاخصه‌های کلیدی دولت انقلابی است.

وی ضمن تقدیر از کارکنان دولتی استان گفت: امیدواریم که دستگاه های دولتی استان با تمام ظرفیت در بحث محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم شریف استان قزوین جدیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار