خبرهای داغ:

درخشش بسیج حقوقدانان در جشنواره مالک اشتر

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی گفت: سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در جشنواره مالک اشتر کل سپاه استان حائز رتبه برتر شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۶۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی از کسب رتبه اول این سازمان در جشنواره مالک اشتر کل سپاه استان خبر داد و گفت:بسیج حقوقدانان خراسان شمالی به لحاظ ارتقای چشمگیر شاخصه های عملکردی و انجام ماموریت ها و اجرای موفق طرح هر مسجد یک حقوقدان ومشاوره های حقوقی موثر حائز این رتبه شده است.


محمد خدابخش گفت: در این جشنواره هر ساله از رده های موفق سپاه استان تجلیل بعمل می آید که این سازمان در بین سایر رده های بسیج حائز رتبه اول گردیده است.


وی عنوان کرد:در سال جاری هیات اندیشه ورز با برگزاری جلسات دائمی مرجع تصمیم گیری و مغز متفکر بسیج حقوقدانان بوده و ماموریت آن حضور فعال اعضاء در کمیته های تخصصی است.


مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) بیان کرد:امروز بسیج در همه های عرصه ها حضوری فعال و پرنشاط دارد و رمز ماندگاری این شجره طیبه این است که با عمق دل و جان گوش به فرمان رهبر و مقتدای خویشند و بیانات ایشان را سرمشق ماموریت خود قرار می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار