رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد؛

مبارزه با فساد و زمین خواری اولویت اول و موضوع مهم قوه قضاییه است

زنجان _رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت : مبارزه با فساد و زمین خواری اولویت اول و موضوع مهم قوه قضاییه است.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۰۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادق نیارکی در جلسه شورای قضایی استان زنجان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و تقدیر از زحمات و تلاش‌های شورای قضایی با بیان اینکه دوره جدید قوه قضاییه دوره تحول و تعالی می‌باشد، گفت: همه بایستی برای تحقق برنامه هاو سیاست‌ها کلان قوه قضاییه پای کار باشند و اقدام عملی داشته باشند و این امر شدنی است.
 
مبارزه با فساد و زمین خواری اولویت اول و موضوع مهم  قوه قضاییه است


رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به برگزاری اولین جلسه مشترک شورای عالی قوه قضاییه و شورای قضایی استان‌ها به ریاست رئیس جدید قوه قضاییه، بیان کرد: در این جلسه مهم و ارزشمند، رییس قوه قضاییه بر اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها با جدیت و قوت در همه حوزه‌ها و مراکز استان‌ها تاکید داشتند که استان زنجان در اجرای این دستورات رییس قوه قضاییه اهتمام مضاعف خواهد کرد و انتظار ما از همه مدیران و اعضای شورای قضایی همراهی و همکاری بر اجرای دقیق برنامه‌ها است.



وی با بیان اینکه صرف تشکیل جلسات بدون داشتن خروجی مثبت معنا و ارزشی ندارد، اظهار کرد: در استان زنجان اهتمام جدی برای پیگیری برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه وجود دارد.



رییس کل دادگستری استان زنجان مبارزه با فساد و زمین خواری را موضوع مهم و مورد تاکید و اولویت دار قوه قضاییه برشمرد و گفت: سند دار کردن اراضی توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان اقدامی موثر در جلوگیری از معضل زمین خواری است که توجه و اهتمام به این مقوله در دستور کار اداره ثبت اسناد استان قرار بگیرد. 



صادقی نیارکی خاطر نشان کرد: از اولویت‌های استان تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کثیر الشاکی، زندانی دار و دستور قرار‌های بازداشت موقت می‌باشد که پیگیری‌های لازم برای تسریع در امور و گزارش اقدامات مورد توجه مدیران قرار بگیرد.



رییس کل دادگستری زنجان افزود: در آستانه پایان ۶ ماهه اول سال قرار داریم و درخواست ما از سازمان‌های تابعه این است ارزیابی برنامه‌ها را از حیث پیشرفت کاری و برنامه ریزی برای پایان سال جهت بهره برداری ارائه کنند. 

وی بر کاهش شعب نامتعارف در استان تا پایان شهریور ماه تأکید و بیان کرد:مدیران و معاونین دادگستری و حوزه‌های قضایی نسبت به این امر اهتمام نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار