پیام تبریک مسئول ستاد راهبری اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان بسیج دانشجویی به وزیر بهداشت

خدمتگذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت و افتخار بزرگی است. انتصاب جناب¬عالی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برایتان توفیقات روزافزون مسألت داریم.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۴۶
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر بهرام عین­اللهی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام

خدمت­گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت و افتخار بزرگی است. انتصاب جناب­عالی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برایتان توفیقات روزافزون مسألت داریم.

ستاد راهبری اختصاصی بسیج دانشجویی دانشگاه­های علوم پزشکی کشور به نمایندگی از همه­ی دفاتر بسیج­ دانشجویی مراکز علوم پزشکی کشور اعلام می­دارد که آماده است در راه نیل به اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، به خصوص در حوزه­ی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهت هرگونه همکاری، خدمت­رسانی و کمکی که آن وزارتخانه­ی محترم نیاز بداند، خالصانه بشتابد.

بسیج دانشجویی در گام دوم انقلاب اسلامی پرچم نهضت مسأله­محوری را برافراشته است. بدیهی است بسیج دانشجویی دانشگاه­های علوم پزشکی کشور با هدف اعتلای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و زیرمجموعه­های نظام سلامت فعالیت­های دانشجویی خود را در دولت مردمی افزایش دهد تا در این مسیر یاری­گر حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و این مهم نیازمند رهنمودها و توجهات شماست.

و من الله توفیق

 

 

دکتر محمدحسین عباسی

مسئول ستاد راهبری اختصاصی دانشگاه­های علوم پزشکی

سازمان بسیج دانشجویی

 

ارسال نظرات