مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور از تاسیس مرکز تحقیقاتی شهید تهرانی‌ مقدم در بسیج دانشجویی سازمان مرکزی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۸۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

آرمان عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور از تاسیس مرکز تحقیقاتی شهید تهرانی‌ مقدم در بسیج دانشجویی سازمان مرکزی این دانشگاه خبر داد.

عباسی گفت: امروز بسیج دانشجویی علاوه‌ بر ماموریت‌های گذشته خود، اصلی‌ترین و مهم‌ترین ماموریت خود را ورود به عرصه حل مسائل کشور و نقش‌آفرینی تخصصی در راستای حل چالش‌های پیش روی کشور قرار داده‌است.

وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در راستای گام برداشتن در راستای ماموریت‌های خطیر ذکر شده اقدام به تاسیس مرکز تحقیقات مرکزی بسیج دانشگاه های فنی‌ و حرفه‌ای موسوم به " مرکز تحقیقاتی شهیدتهرانی‌ مقدم" کرده‌است. 

عباسی برنامه‌ریزی و سیاست‌ گذاری ناظر بر مقوله نقش‌آفرینی تخصصی نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای در راستای حل مسائل و چالش‌های صنعت و حوزه ارتباط دانشگاه و صنعت را راهبرد اصلی این مرکز جهت ورود به چرخه حل مسئله با استفاده از فضای دانش بنیان عنوان کرد و ادامه داد: این مرکز بر آن است تا در گام اول با شناسایی نخبگان علمی و عملی در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با استفاده از ساختار مراکز تحقیقاتی بسیج آن‌ها را سازماندهی کرده و ضمن ارائه آموزش‌های تخصصی ناظر به نحوه مواجهه با مسائل و حل آن‌ها، با کمک این نخبگان اقدامات اساسی را در راستای تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، خودکفایی در قطعات و ابزارهای تحریمی و همچنین کمک به اشتغال‌زایی برای دانشجویان و ادوار فارغ‌التحصیل این دانشگاه به انجام رساند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای و همکاری مسئولین بسیج دانشجویی آموزشکده ها و دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور از تمامی ظرفیت های نخبگانی و علمی این دانشگاه در تحقق راهبرد های مطرح شده در اساسنامه مرکز تحقیقاتی شهید تهرانی مقدم استفاده شود، باشد که گامی مهم در راستای تحقق فرامین حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز و پیشرفت و اعتلای علمی کشور عزیزمان ایران برداشته شود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات