خبرهای داغ:
درشهرستان فلاورجان برگزار گردید:

عیادت و دیدار از بیماران کرونایی بیمارستان شفا

حقیقتا شهدای سلامت همانند شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم توانستند جان‌های مبارکشان را فدای مردم ایران اسلامی کنند تا سلامت و آرامش به جامعه برگردد
کد خبر: ۹۳۶۸۴۲۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، پیرو رهنمود های مقام معظم رهبری حضرت امـام خامنه ای (مدظله العالی) که ازبیماران کرونایی و پرستاران مدافع سلامت دلجویی نمایید، نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ، فرمانده پایگاه بسیج طلاب شهرستان  از بیماران و پرستاران مدافع سلامت همراه با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در بیمارستان شفا فلاورجان دیدار و عرض خداقوت و آرزوی سلامتی نمودند.

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان  اظهار داشت: تعداد 15 نفر از طلاب پایگاه بسیج  شهید مطهری این ناحیه در اردوهای جهادی  به پرستاران و کادر پزشکی و پرستاری بصورت شیفتهای 7 ساعته کمک می نمایند.

ایشان درادامه افزود: پرستاران و پزشکان همانند سالهای دفاع مقدس در خط مقدم جبهه سلامت قرار گرفتند و همانند رزمندگان و شهدا از جان و خانواده خود گذشتند و با تمام توان در خط مقدم جبهه درحال خدمت هستند.

حسین اسدی افزود: حقیقتا شهدای سلامت همانند شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم توانستند جان‌های مبارکشان را فدای مردم ایران اسلامی کنند تا سلامت و آرامش به جامعه برگردد .

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مبارزه با بیماری کرونا توسط قرارگاه حافظان سلامت  این شـهرستان اضافه کرد: ان شالله مردم نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند و با قرارگاه حافظان سلامت و کادر درمان همکاری لازم را داشته باشند . 

ارسال نظرات
آخرین اخبار