پخت و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان به همت بسیج هنرمندان ایلام

پرس غذای گرم به همت بسیج هنرمندان استان ایلام و با مشارکت هنرمندان بسیجی استان پخت و در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۳۲
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا به همت هنرمندان بسیجی استان برنامه های متنوعی در راستای کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا انجام شده است.

علی میرزایی با بیان اینکه هنرمندان استان در شرایط و صحنه های مختلف همواره با تلاش و کوشش خود، در کنار مردم حضور یافته اند، ابراز کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، سازمان بسیج هنرمندان استان به مشارکت هنرمندان، در زمینه کمک به نیازمندان، برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است.

وی یادآور شد: در همین راستا توسط سازمان بسیج هنرمندان ایلام و با همراهی و مشارکت هنرمندان استان، ۲۰۰ پرس غذای گرم در شهریور ماه سال جاری پخت و  در بین محرومین و بیماران کرونایی که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع شد.

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام تصریح کرد: همچنین تلاش می شود که در آغاز سال تحصیلی و با توجه به شرایط شیوع کرونایی در استان، به همت هنرمندان و گروه های جهادی بسیج هنرمندان استان، بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان استان نشان داده اند که همواره در شرایط مختلف در کنار مردم بوده و علاوه بر رسالت هنری خود، رسالت و وظیفه اجتماعی خود را نیز به خوبی ایفا کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار