اولین دوره ملی آموزش امر به‌معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود

زاهدان/ معاون علمی و آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از برگزاری اولین دوره ملی آموزش فریضتین در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره بر محور کتاب استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و با تدریس دکتر سید صالح هاشمی گلپایگانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه دوره به صورت مجازی برگزار می شود افزود: شرکت‌کنندگان در پایان دوره می‌توانند مجوز تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری را از ستاد دریافت کنند که این تشکل‌ها در عرصه‌های عمومی و تخصصی مختلف شکل گرفته و بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، از حمایت‌های حقوقی_قضایی، آموزشی، پشتیبانی و هماهنگی ستاد برخوردار خواهند بود.


به گفته طباطبایی؛ افراد پذیرفته‌ شده در انتهای این دوره در صورت طی موفق مراحل بعدی به عنوان مربی آموزشی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ضابط امر به معروف و نهی از منکر در سازمان بسیج مستضعفین دعوت به همکاری می‌شوند.


معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان تاکید کرد: هزینه شرکت در دوره رایگان است و صرفاً به منظور دریافت مجوزها و گواهی‌ها در انتها، مبلغ متناسبی دریافت خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در 12 جلسه و طی12 هفته به صورت برخط در بستر اینترنت برگزار می شود که زمان بندی دقیق شروع کلاس ها نیز متعاقباً اعلام می شود.


طباطبایی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به تارنمای www.bineshemotahar.ir ثبت نام خود را انجام دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار