خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز:

مسئولان و مدیران با حضور خود در مساجد جوانان را ترغیب به نماز کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز با توجه به اهمیت نماز در بهترین جایگاه گفت: مسئولان و مدیران با حضور خود در مساجد جوانان را ترغیب به نماز کنند.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۲۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد شاطری در همایش خادمان بهشت با حضور خادمان خواهر و برادر، به همت حوزه فاطمیون سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع)شیراز برگزار شد گفت:مسجد به عنوان بهترین جایگاه و مکان باید نقطه آغاز گر قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران کارامد و فعال باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز،گفت:مدیران ادارات و مسئولانی که مدیریت عنکبوتی دارند و تمرکزشان به گونه ای است تا ارباب رجوع به آنان مراجعه کنند، با حضور خود در بین مردم،اگرچه مشکلاتشان حل نشود حداقل خود را از جنس مردم بدانند.
وی، با اشاره به این که ای کاش مدیران و مسئولان ادارات حداقل هفته ای ،یک روز کاری خود را، در مسجد محله برنامه ریزی می کردند تا مشکلات محله را رفع کنند، بیان داشت: مدیران و مسئولانی که جایگاهی را اشغال کردند علاوه بر این که باید جوابگوی خدا باشند،بدانند که از دید تیزبین مردم هم در امان نیستند.
حجت الاسلام شاطری، با بیان این که مدیر قوی و با ایمان نباید در پشت میز بنشیند تا مردم به او مراجعه کنند، ضمن بیان حدیث، الناس علی دین ملوکهم، مردم از رفتار و کردار مسئولان تبعیت می کنند ابراز داشت: مدیری که عدالت، انصاف، خداباوری را سرلوحه کارهای خود بداند قطع و یقین در دل مردم جا دارد.
وی با توجه به اهمیت نماز در بهترین جایگاه گفت: مسئولان و مدیران با حضور خود در مساجد جوانان را به نماز خواندن تشویق و ترغیب کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع)شیراز، در ادامه با اشاره به نقش تربیتی والدین اشاره کرد و گفت:نقش والدین در تربیت فرزند به گونه ای است که با الگوگیری از آنان رفتار و کردار را در ذهن خود می پروراندند و به آن جامه عمل می پوشانند.
حضور پدران و مادران به همراه فرزندان در مساجد آن ها را از نقشه های دشمن مصون می کند
حجت‌الاسلام شاطری،در ادامه به نقشه های دشمنان نظام و انقلاب،من جمله غول رسانه ای جهان رابرت مرداک مبنی بر این که در چند سال آینده واژه مقدسی به نام مادر در ایران نباید باشد گفت: تقدس زدایی واژه مادر یکی از اهداف شوم رسانه های جهان است.
وی با اشاره به این که اگر کسی از روی غفلت خوابید با لگد دشمن از خواب بیدار می شود خاطر نشان شد: امروز دشمن شبانه روز در تلاش است تا ذهن جوان و نوجوان ما را به سلطه خویش در آورد، بنابراین وظیفه والدین در تربیت فرزندان و نقش مدیران در جهت تحصیل و ایجاد اشتغال برای جوانان امری مهم تلقی می شود .
حجت‌الاسلام شاطری، در پایان ضمن تشکر از فرمانده حوزه فاطمیون ،از خادمان ،هیئت امنای مساجد و سرگروه های حلقات صالحین تقدیرو تشکر نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار