خبرهای داغ:
در ششمین روز از هفته دولت، طی مراسمی یادمان شهدای گمنام دانشگاه شیراز با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۳۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با هفته دولت، مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی دانشگاه شیراز امروز، ۷ شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان استان فارس برگزار شد که یکی از این پروژه‎‌ها افتتاح یادمان شهدای گمنام این دانشگاه بود.

محمد حسین ستایش، معاون اداری مالی دانشگاه شیراز در این خصوص گفت: چندین نهاد از جمله بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، بنیاد شهید، فرمانداری شیراز، سپاه پاسداران و دانشگاه شیراز، صورت جلسه‌ای را ترتیب داده بودند که بارگاه مقبره اشهدای گمنام در دانشگاه شیراز را سازماندهی کنند؛ اما متأسفانه به‌دلیل مضیقه مالی، هیچ یک از نهادهای نام‌برده، موفق به کمک برای احداث این پروژه نشدند.

وی افزود: دانشگاه شیراز تاکنون به‌تنهایی هزینه‌های ساخت پروژه‌ی یادمان شهدای گمنام را پرداخت کرده است و این در حالی ا‌ست که هیچ‌گونه ردیف بودجه‌ای برای این طرح، دیده نشده بود.

علی اصغر اکرمی، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه شیراز نیز درخصوص جزئیات این طرح گفت: پروژه‌ یادمان شهدای دانشگاه، در سال ۱۳۹۱ طراحی شد. این طرح شامل المان یادمان شهدا است که میزبان پیکر ۵تن از شهدای گرانقدر دفاع مقدس است و همچنین ساختمانی ۱۲۰ متر مربعی برای امور خدماتی و حدود ۲ هزار متر مربع نیز فضاسازی که در این طرح در نظر گرفته شده است.

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه شیراز ادامه داد: اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه، معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که در هفته‌ دولت افتتاح شد.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها