تجلیل از خانواده شهدای کارمند شهرستان بویراحمد

خانواده شهدای کارمند شهرستان بویراحمد به مناسبت هفته دولت تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۸۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ این آیین با حضور  سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، سید منوچهر فتاحیان  مسئول پایگاه شاهد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عظیم رمضانی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد برگزار شد و خانواده شهید نعمت الله شهرخ پور و شهید فرامرز حیدری با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند. 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن گرامیداشت هفته دولت ویاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر ، گفت؛  از دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران روحیه می گیریم و انگیره برای خدمات رسانی دو چندان می شود .

سرهنگ ارژنگ تندپور افزود؛ بر اساس منویات مقام معظم رهبری اقتدار و استقلالی که امروز جمهوری اسلامی دارد به برکت خون شهدا است. 

وی ابراز داشت؛  شهدا لایق و شایسته مقام شهادت بودند و سلوک و منش زندگی آنها در زمان حیاتشان گواه بر این مدعاست.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ تلاش برای خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران مایه افتخار و مباهات ماست. 

سرهنگ تندپور با اشاره به اینکه یکی از رسالت های ما سرکشی و تکریم از خانواده های شهداست،  اظهار داشت؛  تکریم خانواده های شهدا به ماندگاری انقلاب اسلامی منتهی می شود. 

در ادامه مسئول پایگاه شاهد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت؛ خانواده های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسولان قرار گیرد.

سید منوچهر فتاحیان افزود؛ بازماندگان شهیدان، ذخایر این نظام و انقلاب هستند و همه مسولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت گزاری به آنان پیشقدم شده و ایثار آن ها را سرلوحه خود قرار دهند. 

انتهای پیام / 

ارسال نظرات
آخرین اخبار