خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۵ فقره سرقت و شناسایی ۲ باند توزیع مواد مخدر در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۴۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
کشف ۵ فقره سرقت و شناسایی ۲ باند توزیع مواد مخدر در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با کار اطلاعاتی شبانه روزی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، مخفیگاه یک متهم در این خصوص شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر و در تحقیقات فنی و تخصصی، به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی و محصولات بلاغی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای مبارزه با باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر، با انجام کار اطلاعاتی دقیق از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ۳ نفر در این خصوص در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از این مخفیگاه، مقدار ۳۰ گرم مواد مخدر هروئین و ۴۸ گرم تریاک کشف شد.

سلگی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام ۳ ماموریت غافلگیرانه از مخفیگاه ۳ سوداگر مرگ، مقدار یک گرم و ۳۵ سانت هروئین، یک عدد پایپ استعمال، ۲ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و ۱۰۰ گرم ماده مخدر تریاک را کشف کردند و هر ۶ توزیع کننده مواد مخدر به مرجع قضائی معرفی شدند.

*دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره

وی بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بررسی‌های تخصصی، محل اختفاء سارق شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

وی در پایان با تقدیر از شهروندان در همکاری با پلیس و اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گفت: مراقبت هوشمندانه از اموال و امکانات توسط مالکان، فرصت‌های وقوع جرایم را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات