خبرهای داغ:

از توزیع گوشت قربانی تا تهیه 500 نان صلواتی در روستا لاسجرد در سرخه

همزمان با ماه محرم بسیجیان پایگاه آمنه (س) لاسجرد اقدام به توزیع گوشت و 500 نان صلواتی بین عزاداران و خانواده های نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۷۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم مراسم و ویژه برنامه های متفاوتی در جای جای ایران اسلامی برگزار می شود و عزاداران حسینی بر سوگ نشسته اند.

باتوجه به متفاوت بودن محرم امسال همچون سال گذشته و درگیر بودن با ویروس منحوس کرونا عزاداری ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار و بسیجیان پایگاه های بسیج با رعایت نکات بهداشتی در جهت فراهم کردن مکان مناسب برای عزاداران اقدام به تهیه و توزیع بسته های پذیرایی کرده اند.

در حاشیه این اقدامات مومنانه راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز ماه محرم بسیجیان و گروه های جهادی این پایگاه حضور پرشوری در صحنه داشته و در برنامه های مختلف ما را یاری کردند.

از جمله برنامه های پایگاه در ماه محرم می توان به قربانی گوشت با رعایت پروتکل های بهداشتی که امام جماعت مسجد همراه با بسیجیان پایگاه آمنه (س) نسبت به توزیع آن در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اقدام کردند.

او افزود: از دیگر برنامه ها می توان به بسته بندی و توزیع بسته های پذیرایی مراسم شب های محرم به همت بسیجیان پایگاه  که در هرشب سیصد و پنجاه بسته توزیع می شود.

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد در ادامه اضافه کرد: بسته بندی و توزیع انگور دربین عزاداران حسینی، آماده سازی برگه های ختم چهل هزار صلوات در شب های محرم، توزیع پنج هزار ماسک بین سوگواران حسینی و توزیع پانصد نان صلواتی بین مردم روستا و خانواده های نیازمند از جمله اقدامات صورت گرفته توسط بسیجیان پایگاه آمنه لاسجرد بوده که در این راستا خیرین نیز ما را یاری داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها