طلایی های جودو ایران

تبریک سازمان ورزش بسیج مستضعفین به مدال آوران جودو ایران

سازمان ورزش مستضعفین کسب دو مدال طلا توسط وحید نوری و محمدرضا خیرالله‌زاده در مسابقات جودوی پارالمپیک 2020 توکیو را تبریک عرض می نماید
کد خبر: ۹۳۶۸۷۶۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج تیم پاراجودوی کشورمان با ترکیب وحید نوری و محمدرضا خیرالله‌زاده به ترتیب در اوزان 90- و 100+ در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو شرکت کرد.

براساس آخرین پیش‌بینی‌ها و بررسی عملکرد نوری و خیرالله‌زاده در پیکارهای اخیر و عملکرد جودوی ایران در پارالمپیک‌های گذشته، کمیته ملی پارالمپیک برای این دو ورزشکار دو مدال نقره پیش‌بینی کرده بود.

جودوی ایران که پنجمین حضور خود در بازی‌های پارالمپیک را تجربه می‌کرد و از چهار حضور قبلی خود به دو مدال نقره و برنز به ترتیب توسط هانی عساکره (2004) و سعید رحمتی (2008) دست یافته بود، در توکیو بالاخره طلسم را شکست و طلایی شد.

وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول رقبایی از برزیل و فرانسه را شکست داد و با برتری مقابل حریفی از بریتانیا طلایی شد. محمد خیرالله‌زاده در وزن 100+ کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور اول با شکست حریفانی از جامائیکا، کره جنوبی و گرجستان صاحب گردن آویز طلا شد. نکته جالب اینکه او برای دستیابی به مدال طلا همه رقبای خود را ایپون کرد.

تبریک سازمان ورزش بسیج به مدال آوران جودو ایران

جناب سرهنگ ابوالفضل خدا قلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج مستضغفین طی پیامی این افتخار بزرگ را به جودو کاران پاراالمپیکی کشور تبریک گفتند و برای کاروان سردار دلها در این مسابقات آرزوی موفقیت و سربلندی کردند

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار