خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رزمایش کمک مومنانه یکی از بزرگترین جلوه های شکوه امت اسلامی است

حجت الاسلام معبودی گفت: رزمایش کمک مومنانه یکی از بزرگترین جلوه های شکوه امت اسلامی است که با دستور ولی امر خویش به کمک همنوعان آسیب دیده از کرونا شتافتند.
کد خبر: ۹۳۶۸۷۸۷
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تقدیر از مردم و خیرین در کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا بیان کرد: کمک های مومنامه در لبیک به منویات مقام معظم رهبری اجرا می شود که از ابتدای کرونا تا کنون ادامه دارد.

وی گفت: رزمایش کمک مومنانه یکی از بزرگترین جلوه های شکوه امت اسلامی است که با دستور ولی امر خویش به کمک همنوعان آسیب دیده از کرونا شتافتند و این رزمایش ها همان سیره اهل بیت است که دستگیری از فقرا و مستضعفان را به یک سنت حسنه تبدیل کردند.

حجت الاسلام معبودی افزود: در طول تاریخ و زندگی اهل بیت(ع) و پیامبر اسلام(ص) مساوات و برادری را در سیره آنان می توان دید. زمانی که مهاجرین از مکه به مدینه مهاجرت کردند، چیزی هم آه خود نداشتند لذا با دستور پیامبر اسلام به مهاجرین، مکان و ملزومات زندگی داده شد تا بتوانند آنان را توانمند سازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان عنوان کرد: بسیاری از مردم نمی دانند که کمک های خویش را در کجا ارائه دهند و با برگزاری این گونه رزمایش ها کمک های مردمی تجمیع می شود و هدفمندانه بین نیازمندان توزیع می گردد.

این مسئول تصریح کرد: همدلی و اتحاد صورت گرفته در رزمایش کمک های مومنانه از سوی همه اقشار دولتی و خصوصی قابل ستایش است و ما به سهم خویش موظف هستیم تا در بسط و ترویج کمک های مومنانه از تمام ظرفیت خود استفاده نماییم.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: به اندازه ای که مردم در یاری کردن به هم شتاب کنند خدای متعال در تعجیل گشایش ها، آنان را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها