رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در آغاز چهارمین جلسه علنی شورا:

فرهنگ ایثار و جهاد همچنان در کشورما ساری و جاری است/ شورای ششم شهر مشهد؛ رهرو شهیدان رجایی و باهنر

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: شورای ششم شهر مشهد خود را رهرو شهیدان رجایی و باهنر می‌داند و مدیریت شهری در این دوره، آماده همکاری و تعامل برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب و دولت کریمه است.  
کد خبر: ۹۳۶۸۷۹۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسن موحدیان در آغاز چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، با اشاره به بیماری منحوس کرونا که نفس خیلی از همشهریان و هموطنان ما را تنگ کرده و سلامت افراد را به مخاطره انداخته است، اظهارکرد: در چنین شرایطی، اعضای شورای شهر مشهد مجدانه پای کار بودند، از مجموعه های مختلف بازدید داشتند و پیگیر رفع مسائل و مشکلات بیماران و مردم و کادر درمانی بودند که لذا از یکایک آنها کمال تقدیر و تشکر را دارم.


وی با بیان اینکه به فضل الهی در کشور اسلامی ما همچنان فرهنگ ایثار و جهاد زنده و ساری و جاری است، گفت: نمونه بارز این فضیلت و خصلت اخلاقی، پزشکان و پرستارانی هستند که در خط مقدم تقابل و جنگ با ویروس کرونا از خودگذشتگی و ایثار می‌کنند و شهدای عزیز را هم تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده‌اند.


موحدیان در ادامه با گرامیداشت یکم شهریورماه، روز پزشک، افزود: این مناسبت، بهانه‌ای برای تکریم و تقدیر از این جامعه خدوم بوده و لذا وظیفه ماست که در هر لحظه و مکان و زمان، تلاش‌ها و رشادت‌های ایشان را یادآوری و تکریم کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه نامگذاری یکی از معابر شهری به نام شهدای مدافع سلامت، اقدام مناسبی از سوی شورای ششم شهر مشهد، بویژه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بود تا قدمی هرچند اندک برای تقدیر از زحمات آنها برداشته شود.


رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به زادروز زکریای رازی و روز داروسازی، گفت: زحمات و تلاش‌های عزیزان داروساز که در این ایام با جدیت درصدد تولید داروهای اثرگذار برای درمان هموطنان هستند را ارج می‌نهیم.


موحدیان گفت: به نمایندگی از شهروندان عزیز مشهدی، وظیفه خود می‌دانیم که قدردان زحمات یکایک این عزیزان باشیم و برای ایشان سلامتی و سربلندی را مسئلت داریم.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهارکرد: این روز و هفته دولت را به دولت کریمه جناب آقای دکتر رئیسی و تمامی کارمندان شریف دولت تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.


موحدیان با تکریم یاد شهدا خدوم انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر که الگویی برای همه دولت‌مردان و سیاستگذاران و مسئولین نظام مقدمس جمهوری اسلامی هستند، گفت: شورای ششم شهر مشهد نیز بدون شک رهرو این دو عزیز خواهد بود.


وی با بیان اینکه با شهادت شهیدان رجایی و باهنر، انقلاب اسلامی دو تن از سرمایه‌های ارزشمند خود را از دست داد، تصریح کرد: به فضل الهی، پس از این حادثه خونین، سرمایه‌های بسیاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه شد.


موحدیان افزود: همه ما قدردان مدیون خون مطهر شهدا هستیم؛ شهیدان رجایی و باهنر از حیث اخلاص، پرکاری، خدمتگذاری بی‌منت و ... دو الگوی سرآمد برای همه دولت‌ها هستند و همین عوامل بود که سبب شد دشمن کوردل نتواند حضور چنین مسئولینی را تحمل کند.


وی با بیان اینکه تلاش در جهت حل مسائل و مشکلات مردم و اخلاص در عمل شهیدان رجایی و باهنر ایشان را به خار چشم دشمنان تبدیل کرده بود، گفت: استعمار همیشه در طول تاریخ از وجود چنین مسئولینی ناراحت بوده و هست.


موحدیان با اشاره به روی کار آمدن دولت خدمتگزار که برای خدمت به مردم و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب قدم در میدان گذاشته است، افزود: ضمن آرزوی توفیق برای این عزیزان، مدیریت شهری مشهد آماده همکاری و تعامل برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب و دولت کریمه است.


4 شهریورماه، روز کارمند، مناسبت دیگری بود که رئیس شورای شهر مشهد در چهارمین جلسه علنی شورا به آن پرداخت و گفت: این روز را به یکایک کارمندان، بویژه همکاران خود در بدنه شورای شهر و شهرداری مشهد تبریک و تهنیت می‌گوییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار