خبرهای داغ:

دیدار با مادرشهید «حسین مشهدی کرمی» در قالب اجرای طرح معینه

مسول نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسولین سپاه استان در راستای اجرای طرح معینه از مادر شهید حسین مشهدی کرمی دیدار و دلجویی نمودند.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۵۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، پیش از ظهر امروز لیلا سپهری مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسولین سپاه استان در راستای اجرای طرح معینه با حضور در منزل شهید حسین مشهدی کرمی با مادر این شهید بزرگوار دیدار نمودند.

سپهری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی برای این مادر شهید، گفت: خانواده های شهدا ارزش های انقلاب و اسوه های صبر، مقاومت و پایداری در جامعه هستند و ما باید قدردان این سرمایه های معنوی باشیم.

مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی طرح معینه را یکی از مهم ترین برنامه های مجموعه در سال جاری عنوان کرد و افزود: طرح مذکور با محوریت دلجویی و تکریم خانواده های شهدا با مشارکت و همکاری گروه های جهادی و دیگر مجموعه ها برگزار می شود.

گفتنی است؛ شهید حسین مشهدی کرمی به عنوان سرباز نیروی انتظامی سال 1372 در حين ماموريت در منطقه بمبور ايرانشهر در ۱۸ كيلومتري دلگان سيستان و بلوچستان در مبارزه با اشرار  به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/1001

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار