خبرهای داغ:

از عیادت بیمار تا آزادی زندانی به همت بسیجیان لاسجرد

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد در سرخه از عیادت یک بیمار، سالخورگان و آزادی یک زندانی به همت گروه جهادی در روستا لاسجرد در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۰۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد در سرخه به همراه بسیجیان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از بیمار بسیجی عیادت و از 10 سالمند سرکشی و مشکلات سالخورگان را پیگیری و رسیدگی کردند.

همچنین با هدف آزادی یک زندانی گرفتار در بند زندان با یاری خیرین اقدامات لازم جهت جمع آوری مبلغ 10 میلیون ریال انجام شد.

در حاشیه این اقدامات خیرخواهانه راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: هدف از این اقدم را برانگیختن حس نوع دوستی در دل جوانان وهمچنین رعایت احترام نسبت به سالمندان مخصوصا رعایت احترام و محبت نسبت به پدر و مادر عنوان کرد.

او افزود: باتوجه به سفارش های اکید خداوند در قرآن در مورد مهربانی و احسان به پدر و مادر مخصوصا در زمان کهنسالی نباید محبت به سالمندان را فراموش کرد.

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد خاطرنشان کرد: بسیجی یک تفکر و اندیشه ناب است و خدمت به خلق نیز از تفکرات بسیج است که امیدوارم همواره این تفکرات در پایگاه رونق یابد.

شهادت بیان داشت: با هدف دلجویی از بیماران و کمک به سالخوردگان و رفع مشکلات آن ها بسیجیان این پایگاه اقدام به سرکشی از آن ها کردند.

نهضت کمک های مومنانه در روستا ادامه دارد و گروه جهادی این پایگاه با یاری خیرین اقدام به آزادی یک زندانی با جمع آوری مبلغ 10 میلیون ریال کردند.

او ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله با انگیزه، شور انقلابی و با روحیه جهادی؛ این نهضت خدمت‌رسانی را ادامه خواهیم داد و افتخار می‌کنیم بتوانیم در این عرصه و در جهت خدمت و کمک به مردم گام برداریم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار