مدرسه ۱۵ کلاسه در پیشوا گلنگ زنی می شود

ضرورت آمادگی آموزش وپرورش برای بازگشایی احتمالی مدارس

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به ضرورت آمادگی آموزش وپرورش برای بازگشایی احتمالی مدارس گفت: مدرسه ۱۵ کلاسه در پیشوا گلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۶۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا، در دیدار با مسئولان آموزش وپرورش اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با روحیه مردمی به الگوهای مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی مبدل شدند و هر مدیری باید عملکرد خود را با روش و سیره این چهره های ماندگار قیاس کرده و در جهت نیل به آنها حرکت کند.

وی افزود: آموزش و پرورش مجموعه عظیم با رسالتی بزرگ است و همه افراد جامعه با نوعی با نظام تعلیم و تربیت در ارتباط هستند منابع انسانی شرط اصلی دستگاه تعلیم و تربیت برای ارائه خدمات است و در کنار آن منابع مالی و پشتیبانی های لازم نیز باید صورت بگیرد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: وظیفه خود می دانیم نسبت به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داشته باشیم مدعی نیستیم که همه خواسته های خانواده آموزش وپرورش را برآورده کرده ایم ولی تلاش و نگاهمان در این جهت بوده تا فرزندان شایسته تر و مدیران لایق تر و کارآمدتری برای آینده نظام پرورش دهیم.

عباسی بیان کرد: رایزنی های مورد نیاز برای احداث مدرسه ۱۵ کلاسه در پیشوا صورت رفته و تمهیدات لازم برای کلنگ زنی پروژه در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به انجام واکسیناسیون و احتمال بازگشایی مدارس در ماه های آتی باید شرایط و آمادگی لازم در آموزش و پرورش و مدارس وجود داشته باشد تا در صورت چنین تصمیمی از سوی مراجع فرادستی خللی در امر تعلیم و تربیت شهرستان ایجاد نگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار