تجلیل از آزادگان شاغل در گمرکات سیستان و بلوچستان

زاهدان/ ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان با لباس دوران اسارت خویش در مراسم تجلیل از آزادگان گمرکات استان حضور یافت.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۱۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان طی مراسمی که با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و با حضور مدیر کل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان؛ ناظر و معاونین گمرکات استان و تعدادی از کارکنان گمرک زاهدان برگزار شد؛ از آزادگان شاغل در گمرکات این استان تجلیل شد.

خاشی در این مراسم با توجه به اهمیت گرامیداشت مقام آزادگان سرافراز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و عمل به مسئولیت های اجتماعی مسئولان در قبال این قشر از جامعه گفت: آزادگان  شهدای زنده انقلاب و سند گویای مظلومیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی هستند.

وی با اشاره به این مطلب که  آزادگان نمادهای صبر و استقامت در مقابل ظلم و ستم هستند، افزود:  نمادهایی که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند  و امروز خدمت به جامعه ایثارگران  مایه مباهات و افتخار این سرزمین است.


ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت و اقتدار در جنگ تحمیلی حماسه آفریدند و در این راستا آزادگان نقش مهم و ویژه‌ای داشتند.

نکته جالب و خوشایند این مراسم حضور ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان با لباس دوران اسارت خویش بود که ضمن تداعی ایام اسارت، تحسین حضار را در برداشت.

گفتنی است در پایان نیز از تعداد 38 آزاده دوران هشت سال دفاع مقدس گمرکات استان سیستان و بلوچستان تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار