خبرهای داغ:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد:

پدافند هوایی در اوج اقتدار و آسمان ایران اسلامی در اوج امنیت

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد گفت: نیروهای پدافند ۲۴ ساعته نه تنها آسمان ایران، بلکه صد‌ها کیلومتر آنسوی مرز‌های ایران را رصد می‌کنند و اجازه کوچکترین حرکتی را به دشمنان نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۳۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند گفت: امروز با تلاش نیرو‌های پدافند هوایی آسمان ایران در امنیت کامل است.

امیر پرویز با اشاره به اینکه بنا بر اعلام سازمان‌های بین المللی آسمان ایران، امن‌ترین آسمان غرب آسیا است افزود: امروز ایران اسلامی در یک منطقه نا امن، جزیره‌ای امن است و دشمنان ما حتی جرات کوچکترین حرکتی را علیه جمهوری اسلامی ایران ندارند و اگر هم اینچنین اشتباهی کنند با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح و بخصوص پدافند همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی از به روز‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا بهره‌مند است گفت:تمام این سامانه‌های موشکی و تجهیزات با توان نیرو‌های جوان ایران اسلامی طراحی و تولید شده و در این زمینه هیچ گونه وابستگی نداریم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد گفت: نیرو‌های پدافند در کنار وظیفه ذاتی خود که تامین امنیت آسمان ایران است در یکسال و نیم گذشته برای مبارزه با ویروس کرونا در کنار مردم بوده و در حوادثی همچون سیل هم به مردم خدمات رسانی کرده است.

امیر پرویز، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، تقدیر از خانواده شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان و کارکنان برتر، غبارروبی گلزار شهدا، رزمایش‌های مردم یاری و افتتاح چندین طرح را از برنامه‌های هفته پدافند هوایی بر شمرد.
 
انتهای پیام/
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها