بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت روز قشر و روز کارمند:
زاهدان/ بسیج و پایگاههای بسیج ادارات با تأسی به اخلاق و معنویت ،یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب، می تواند نسخه حل مشکلات جامعه را فراهم کند.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۶۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت روز قشر و روز کارمند بیانیه ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است: 

"بسم رب الشهداء والصدیقین"

      روز چهارم شهریور روز کارمند، روز کارگزاران قانع، نجیب و وفادار به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم است که برای توسعه و رشد و تعالی ایران اسلامی در ابعاد و عرصه های گوناگون کار و ابتکار، همت کرده اند.

      کارمندان و کارگزاران، گروه بزرگی از افراد جامعه هستند که خانواده بزرگ دولت را تشکیل می دهند و به عنوان الگوهای مناسب خدمت به جامعه، ایجاد روحیه امید وتلاش، نشاط و تشویق به مردم در مشارکت در امورات مطلوب جامعه، محسوب می شوند.

      بسیج  و پایگاههای بسیج ادارات با تأسی به اخلاق و معنویت ،یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب، می تواند  نسخه حل مشکلات جامعه را فراهم کند. رؤسای محترم ادارات و کارمندان خدمتگزار به ویژه کارمندان بسیجی بارعایت حقوق شهروندی در نظام اداری با اولویت ، اجرای کیفی و مؤثر میز خدمت در ادارات و مساجد مناطق محروم را به عهده می گیرند و با  وجدان کاری وتکریم ارباب رجوع، افزایش رضایت مندی ملت شریف و شهید پرور را محقق می کنند.  در روزگار کنونی که امواج گرانی حاصل از رکود وتحریم و کرونا، زندگی مردم را متلاطم کرده، اینان با سبقت گرفتن در خیرات، دستان بخشش گر خود را به در آوردند و توانستند امید را به افراد جامعه و لبخند رضایت را بنشانند.

     سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سیستان و بلوچستان روز کارمند را به به کلیه کارمندان شریف کشور تبریک و تهنیت می گوید و اعلام می­دارد که می تواند در سایه الطاف الهی و در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)  و تأسی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه­ای(مدظله العالی)  و با استفاده  از ظرفیت عظیم مدیران و کارمندان بسیجی، گام های مؤثر و عملی در تحقق حقوق شهروندی در نظام اداری بردارد.

    خداوند سبحان به کارگزاران نظام، توفیق خدمتگزاری شایسته عطا فرماید و شهدای این راه خصوصاً شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر را که دو چهره برجسته این راه هستند، مشمول مغفرت، رحمت و لطف خود قرار دهد. ان شاءالله

 

 

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات